STAG 200 GoFast

Nowość STAG 200 GoFast

 

STAG 200 GoFast
Funkcjonalność STAG 200 GoFast:
[bulletlist]
  • nowy, intuicyjny program obsługujący na PC z przejrzystym wyświetlaniem parametrów
  • prosta kalibracja sterownika,
  • nowa platforma sprzętowa oparta na procesorze 32 bitowym,
  • możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
  • centralka z wbudowanym buzerem z uproszczonym sposobem montażu – do podłączenia wymagane są tylko 3 przewody.
  • nowa kompaktowa obudowa z tworzywa sztucznego pracująca
  • w temp. -40…. +140°C, odporna na działanie wilgoci, ilość przewodów podłączeniowych ograniczona do minimum.

[/bulletlist]
STAG 200 GoFast nie wymaga podłaczenia sygnału stacyjki co znacznie skraca czas instalacji. Ułatwienia zostały również wprowadzone przy wyliczaniu obrotów na podstawie czasów wtrysku – nie ma potrzeby podłączania przewodu
z impulsami obrotów. Podłączenie centralki również stało się proste, gdyż ograniczono ją tylko do 3 przewodów montażowych.
Łatwość kalibracji:
[bulletlist]

  • wszystkie funkcje umieszczono na dwóch panelach i nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
  • wbudowana funkcja oscyloskopu,
  • sterownik po rozpięciu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.

[/bulletlist]
Stag gofast 200 zestaw
Możliwości programowe:
[bulletlist]

  • przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie
  • mapa czasów wtrysku benzyny 2D
  • tryb pracy – paliwo CNG
  • filtr sygnałów obrotów silnika
  • praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie)
  • typ silnika standard i turbo
  • zubożanie Mazda ™ -(u nas nazwa inteligentna obsługa dotrysków)
  • próg odcinania dotrysków
  • wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu
  • podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych
  • mapa korekcji od temperatury gazu
  • obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie)
  • ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych
  • sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym
  • ciepły start
  • mapa korekcji od ciśnienia gazu
  • automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu
  • opcja „zubożanie na zimnym silniku” – ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG)
  • wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu
  • autokalibracja – opcja “wszystkie jednocześnie”
  • mapa korekcji od temperatury reduktora
  • ramki zamrożone dla błędów sterownika
  • wizualizacja centralki w programie diagnostycznym
  • informacje o samochodzie i instalacji gazowej
  • udział benzyny (dolewanie benzyny)
  • automatyczne dopasowanie mnożnika
  • odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny
  • detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu
  • test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer
  • opcje zmiany sekwencji wtrysku
  • opcja valvetronic, start&stop, multiair

[/bulletlist]