Nowość STAG 200 GoFast
Funkcjonalność STAG 200 GoFast:
[bulletlist]
- nowy, intuicyjny program obsługujący na PC z przejrzystym wyświetlaniem parametrów
- prosta kalibracja sterownika,
- nowa platforma sprzętowa oparta na procesorze 32 bitowym,
- możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
- możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
- centralka z wbudowanym buzerem z uproszczonym sposobem montażu – do podłączenia wymagane są tylko 3 przewody.
- nowa kompaktowa obudowa z tworzywa sztucznego pracująca
- w temp. -40…. +140°C, odporna na działanie wilgoci, ilość przewodów podłączeniowych ograniczona do minimum.
[/bulletlist]
STAG 200 GoFast nie wymaga podłaczenia sygnału stacyjki co znacznie skraca czas instalacji. Ułatwienia zostały również wprowadzone przy wyliczaniu obrotów na podstawie czasów wtrysku – nie ma potrzeby podłączania przewodu
z impulsami obrotów. Podłączenie centralki również stało się proste, gdyż ograniczono ją tylko do 3 przewodów montażowych.
Łatwość kalibracji:
[bulletlist]
- wszystkie funkcje umieszczono na dwóch panelach i nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
- wbudowana funkcja oscyloskopu,
- sterownik po rozpięciu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.
[/bulletlist]
Możliwości programowe:
[bulletlist]
- przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej
- podgląd parametrów pracy na oscyloskopie
- mapa czasów wtrysku benzyny 2D
- tryb pracy – paliwo CNG
- filtr sygnałów obrotów silnika
- praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie)
- typ silnika standard i turbo
- zubożanie Mazda ™ -(u nas nazwa inteligentna obsługa dotrysków)
- próg odcinania dotrysków
- wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu
- podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych
- mapa korekcji od temperatury gazu
- obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie)
- ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych
- sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym
- ciepły start
- mapa korekcji od ciśnienia gazu
- automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu
- opcja „zubożanie na zimnym silniku” – ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG)
- wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu
- autokalibracja – opcja “wszystkie jednocześnie”
- mapa korekcji od temperatury reduktora
- ramki zamrożone dla błędów sterownika
- wizualizacja centralki w programie diagnostycznym
- informacje o samochodzie i instalacji gazowej
- udział benzyny (dolewanie benzyny)
- automatyczne dopasowanie mnożnika
- odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny
- detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu
- test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer
- opcje zmiany sekwencji wtrysku
- opcja valvetronic, start&stop, multiair
[/bulletlist]