Nowość AC czyli wtryskiwacz STAG AC W03

ac_w03STAG AC W03

Nowoczesna konstrukcja
Konstrukcja STAG AC W03 została zaprojektowana tak, aby zapewnić precyzyjne czasy wtrysku w każdych warunkach. Zostało to osiągnięte poprzez zastosowanie specjalne dobranych materiałów, lżejszą oraz prostszą budowę gwarantującą doskonałą stabilność przy zmiennych warunkach otoczenia, w szczególności temperatury i ciśnienia.

Innowacyjny system odprowadzania ciepła
Obudowy cewki wtryskiwacza są zbudowane w formie radiatora, jest to innowacyjny – dotąd niespotykany na rynku sposób – zapewniający znakomity system odprowadzania ciepła, gwarantujący doskonałą pracę urządzenia.

Idealny system łączenia podzespołów
Zastosowany system łączenia elementów pozwala na dużą liczbę konfiguracji pozycji montażu. Wyjątkowa konstrukcja daje możliwość zamontowania z dowolnej strony, zintegrowanego czujnika temperatury, podciśnienia i ciśnienia gazu PS-04, charakteryzującego się małą bezwładnością reakcji na zmianę temperatury gazu, który można również obracać o 360˚, nawet już po zamontowaniu go we wtryskiwaczu.
Precyzja pomiaru
STAG AC W03 dzięki rewelacyjnym czasom otwarcia i zamknięcia bardzo szybko reagują nawet na minimalne i chwilowe zmiany sygnału sterującego. Doskonałą precyzję zapewnia również bliskie położenie czujnika ciśnienia, dzięki czemu precyzja pomiaru jest wręcz idealna.

Parametry
Bardzo dobre oraz perfekcyjne parametry wtrysku (czas otwarcia ~2,0 ms, czas zamknięcia ~1,0 ms).
Podwyższona trwałość 100 tys. km jazdy w cyklu miejskim lub 200 tys. km w cyklu pozamiejskim.
Stabilność parametrów pracy w całym zakresie temperatur i ciśnienia
Szybka reakcja na zmiany obciążenia silnika.
Precyzyjne dawkowanie gazu.

Budowa
Innowacyjny system odprowadzenia ciepła dzięki zastosowaniu obudowy cewki w formie radiatora.
Nowoczesna i dopracowana konstrukcja, poparta licznymi testami gwarantująca rewelacyjne osiągi.
Zasilanie z dowolnej strony – zastosowanie zaślepki i króćca zasilającego.

Zastosowanie
We wszystkich samochodach bez względu na moc silnika, w tym także turbodoładowanych.
Zamienność stosowania w instalacji STAG ACW03 z poprzednią wersją STAG AC W01, jak również z produktami konkurencyjnymi.

Montaż
Bezpośrednio przy kolektorze dolotowym
Wstawienie z dowolnej strony czujnika PS-04, który dodatkowo można obracać o 360˚, nawet już po zamontowaniu go w urządzeniu.
Przystępny montaż ze względu na małe wymiary oraz wagę.

Specyfikacja techniczna:
Przepływ gazu przez sekcję przy ciśnieniu 1,2 bar [l/min.] 120
Temperatura pracy [˚C] -20 do +120
Maksymalne ciśnienie pracy [kPa] 400
Czas otwarcia / czas zamknięcia [ms] 2,0/ 1,0
Sugerowany rozmiar dysz Ø 1,5; Ø 1,8; Ø 2,0; Ø 2,2; Ø 2,4; Ø 2,6
(z możliwością samodzielnego
rozwiercenia max. do Ø 2,8)
Wejście gazu – króciec [mm] Ø 6
Wyjście gazu – króciec [mm] Ø 6
Wymiary gabarytowe [mm] 48 x 60 x 28,5
Trwałość [km]
– w cyklu miejskim 100 tys.
– w cyklu pozamiejskim 200 tys.