DUAL-FUEAL to alternatywny, dwu-paliwowy system zasilania dla silników wysokoprężnych. System ogranicza wtryskiwanie oleju napędowego i w jego miejsce podaje precyzyjną dawkę gazu LPG lub CNG. DUAL FUEL można zamontować w niemal wszystkich silnikach Diesla: wolnossących, doładowanych, Common rail również spełniających normy Euro 5. Samochód ciężarowy, tir, ciągnik rolniczy bądź inna maszyna przemysłowa zasilana olejem napędowym odniesie korzyści przy zasilaniu systemem DUAL FUEL.

Poniżej znajduje się wykaz w jakich przykładowych pojazdach można zainstalowac system DUAL FUEL

FG1M

click-lista-szczegolowa

  • BMW
  • DAF
  • FIAT
  • FORD
  • IVECO
  • MAN
  • MERCEDES-BENZ
  • NISSAN
  • RENAULT

FG2M

click-lista-szczegolowa

  • RENAULT
  • SCANIA
  • SKODA
  • VOLKSWAGEN
  • VOLVO
  • SEQ2M-1

    click-lista-szczegolowa

    • FH 460
    • HD78
    • Hilux
    • ISX435
    • Jumpy
    • L200
    • Marco Polo
    • Master
    • MaxForce
    • Maxity
    • MP8
    • NKR
    • P21-FOX
    • Pajero
    • Prostar
    • QSB
    • Ranger
    • Rpremium
    • Sprinter
    • Stralis
    • Terrano
    • Transporter
    • Triton
    • V118L
    • Vivaro
    • XTX165

    SEQ2M-2

    click-lista-szczegolowa

    • 105
    • 500
    • 19.463
    • 65L
    • 6HK1
    • 6UZ1
    • A4
    • Aifo
    • Amarock
    • Atego
    • Bus
    • Cinquecento
    • CM 876
    • D6AB
    • Daily
    • DMAX
    • Dobló
    • DT466
    • Ducato
    • Eurocargo